without saying a word you can light up the dark

kommer ni ihåg det här inlägget?

well that didn't happen, min otur verkar ha vänt nu såhär lagom till semestern. idag fick jag ett sms från självaste media markt där de skrev att jag kunde komma och hämta min dator. joy! inget mer snylt av davids mini-pc.

har fått några punkter gjorda på helgens to-do-list, får kämpa vidare imorgon.

nu ska jag kila upp och se vad killarna har för sig :) puss och kram



uppdate: hur kunde jag få för mig att turen hade vänt? det verkar just nu som att moderkortet inte alls var det som behövde bytas ut med tanke på att min dator fortfarande stänger av sig själv utan anledning. nu inte för att batteriet är slut och strömsladden inte connectar utan nu stänger den av sig trots att den är laddad... i wonder why..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fin blogg! Och jätte fin header :D

2010-12-03 @ 19:06:54
URL: http://kawaiijennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0