answer my question before this bullet leave this desert eagle

tjabba. har precis varit och lämnat in datorn för service och kommer bli världens lyckligaste om jag hinner få tillbaka den innan jag åker hem. att glo på film på tåget är sjukt värt för att inte tala om att bloggen garanterat kommer att bli lidande ifall jag inte har nån dator. men med min vanliga tur så kommer den säkert bli färdigfixad lagom tills dagen efter jag åkt hem. vilket betyder no more computer förrän 29e december. wop, överlevnadstips?

okej så överdrivet stor skillnad kommer det väl inte att bli, tror ni knappt kommer märka någon skillnad alls om jag ska vara ärlig. första två veckorna får jag vara riktigt snäll mot min man så jag får låna hans dator once in a while. hemma får jag vara extra snäll mot morsan och farsan och i thailand kostar det 2 bath i minuten. för att inte glömma att mobilen funkar som den ska (peppar peppar) och därifrån kommer jag nog att langa ett och annat mobilinlägg.


nu ska jag ta och göra iordning något att käka till lunch. jag hoppas (förmodligen förgäves) att det finns lite ris och kycklingwok kvar sen middagen för ett par dagar sen, annars kommer jag nog antingen att käka potatis med ketchup alternativt nudlar och morot haha


Kommentarer
Postat av: nati

vilken studentmat hehe

2010-12-03 @ 18:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0