sunshine in my mind

nu var det sådär länge sen igen. kanske en klyscha men tiden går så jävla snabbt. jag är ute på praktik nu, ska jobba där under mitt (3 veckor långa) sommarlov, vara kvar den andra praktikperioden och har även fått ett vik där efter examen. känns bra och tryggt.
på torsdag åker jag och christoffer till göteborg. på fredag fyller han 24 och hans kusin tar studenten! jag ser fram emot det så jäkla mycket, kommer bli fantastiskt! har inte varit i göteborg sen i januari nu, alldeles för länge sen. men med ett heltidsjobb och alldeles för lite cash blir det svårt att ta sig dit. saknar själva stan och alla vänner där.
 
för ett par dagar sen började jag kolla om gossip girl från början. har bara sett typ halva säsong ett men känns som att allt redan har hänt, vad händer i resterande fem säsonger?? haha
 
för övrigt så bra helg. gårdagen bjöd på konferensdag med både föreläsning och aktiviteter och som slutade med ordentlig firmafest. imorse sov jag ut och har sen legat i solen och grillat mig själv hela dagen för att framåt kvällen laga god lax till middag och resten av kvällen bjuder upp till mys med christoffer. jag avslutar helgen imorgon med tidig träning, förhoppningsvis följt av mer grill av mitt ass och sen morsdagmiddag.
 
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0