don't make me pop that trunk

När vaknade du imorse?
7, christoffer har börjat gymma då innan skolan så då vaknar jag även om jag är ledig eller inte. var iofs bra att jag gick upp tidigt idag för har fått mycket gjort trots tentaplugg
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
öh.. ingen aning, antagligen något superintelligent
 
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
jag har faktiskt inte pratat i telefon på hela dagen
Vilket humör är du på?
trött men peppad
 
Har du ont någonstans?
nop
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
åh nej, don't even ask.. jag och christoffer försöker bestämma just nu, det går trögt
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
en kräm till mitt märke på handleden
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
facebookchatten på mobilen
 
Vad ska du göra ikväll?
sova tidigt, har tenta imorgonbitti
 
Vilken är den första låten du sätter på idag?
typ ingen, lyssnar nästan bara på musik när jag tränar och gör mig iordning för fest.. blir inget av någotdera idag
Vad tycker du om din blogg?
tråkig, men det är roligt att gå tillbaka och läsa gamla inlägg, från den tiden när jag hade ett liv haha
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, vid den här tidpunkten?
hade kommit hem från en föreläsning och bara chillade och lagade middag och sånt
 
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
christoffer sa att jag var finare utan smink, det har han visserligen sagt ända från början men det är mysigt att höra ändå
När fotade du något senast, och vad?
hihi vår nya lägenhet, fick se den idag
 
Har du gjort av med pengar idag, på vad?
vårdcentralen och apoteket
 
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
mobilen och alla ekonomistyrningsanteckningar
 
Vad har du på dig idag?
svarta dr denims och en mörklila tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0