memory lane

jag var ute och promenerade en stund tidigare idag, gick runt i norby vilket jag inte gjort på flera, flera år. kändes lite konstigt att se alla hus och träd och trädgårdar ligga kvar likadana som för 15 år sedan. stigarna mellan norby och täljsten där man rännt runt, alla gator där man cyklat fram och tillbaka på, alla hus som jag och min kompis sofia knackade på hos för att sälja teckningar för 2 kr st så vi kunde gå och köpa godis. haha mycket minnen.
gick förbi farmors hus två gånger. det är konstigt hur ett hus som egentligen ser exakt likadant ut också ser helt annorlunda ut. eller det kanske bara är känslan som är annorlunda. det är tre år sen som jag var i det där huset nu.. konstigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0