just some shit

jag älskar: att äta god mat med mina vänner

 

jag hatar: människor som tycker att de är bättre än andra, man ska självklart veta sitt värde men man ska också veta andras.

 

jag skrattar åt: christoffer när han är en pajas

 

jag gråter av: när folk omkring mig är ledsna och åt sorgliga filmer

 

jag är rädd för: att inte hinna göra allt jag vill

 

5 saker jag är bra på: att se det positiva i både människor och situationer, att fullfölja saker jag bestämt mig för, att klicka, att lära mig nya saker snabbt, att lyssna

 

5 saker jag är dålig på: att sjunga, att laga mat, att klä mig efter väder (har blivit bättre), att förstå mig på människor som inte gör sitt bästa, att lägga ifrån mig mobilen

 

Foto Petra Vikner

Kommentarer
Postat av: Manar

Åh va fin header!

2013-01-23 @ 07:47:44
URL: http://dailyofme.blogg.se
Postat av: basebollivet.blogg.se

Jag måste säga att jag verkligen gillade denna mening: "människor som tycker att de är bättre än andra, man ska självklart veta sitt värde men man ska också veta andras". Det är så sant. Klart man ska ha ett självförtroende och inte låta sig tryckas ner men man får inte vara blind till att det finns människor runt omkring en heller.

Svar: Samma här, gammal handbollstjej. Jag tror absolut att det är en skada man har från lagsporten haha. Jag kan göra ett inlägg vad gäller maten, det är trots allt jag som styr och ställer där. Min sambo är inte alls ett fan av någon form av mat han bör äta... när jag träffade honom undrade jag hur han överhuvudtaget orkar träna med den kost han körde på.

2013-01-23 @ 09:11:02
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0