It!s the freaking weekend

Äntligen har jag kommit igång med träningen lite igen efter sjukdom och julledighet, visserligen bara två gånger i veckan men jag är ganska nöjd med det såhär i tenta-tider. Jag har ca 3,5 månader kvar i skolan, resterande tid är vi ute på praktik. De där 3,5 månaderna (uppdelat på före, mellan och efter praktikperioderna) är alldeles fullproppade med tentor. Första praktikperioden börjar 8 april och innan dess har vi ca sex tentor, det är typ en varannan vecka, pjuuh! Men har man bestämt sig för att klara det så har man helt enkelt, har ändå inga pengar att slira runt på stan med så jag kan väl lika gärna plugga haha

Igår hade jag och Christoffer datenight, vi käkade middag på stan och så hade han köpt hem efterrätt i smyg som vi mumsade i oss och så fick jag välja film woooo sista Batman blev det som är skitbra!

Jaja, nu ska jag gå upp och äta frukost och göra mig iordning! Puss på er som fortfarande står ut med min kassa uppdatering haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0