sick and tired

jag måste vara tröttaste tjejen i stan just nu. gick upp imorse, gjorde mig iordning, åt frukost, satte mig på bussen, fick veta att dagens föreläsning var inställd, åkte till skolan ändå för att få tillbaka juridiktentan (som jag förövrigt rockade fett på). väl hemma igen kunde jag helt enkelt inte hålla ögonen öppna utan somnade en sväng mitt på dagen. vaknade av ett sms och satte igång med lite disk. idag kommer det vara rent ut sagt omöjligt att läsa kurslitteratur så jag tänkte slänga på en film för att inte somna igen innan det är dags att laga middag. ska sno ihop en köttfärssås tänkte jag. efter den ska jag åka ner på stan för en födelsedagsfika med några vänner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0