list about me

if you could choose your own super power, what would it be?
hm.. kanske att kunna teleportera mig så jag kan ploppa upp i vilken stad i vilket land jag vill när som helst.
if you had 100 000 dollars to spend in one day, what would you spend it on?
vad är det idag, ca 650 000? nån relativt säker aktie eller möjligtvis fonder med så hög avkastning som möjligt för att köpa lägenhet av det när skolan är klar. 650 000 är ju alldeles för lite för att investera i exempelvis fastigheter direkt men för mycket för att jag med samvete skulle kunna köpa kläder och sån skit för.
if you could live in any decade, which would you choose?
har alltid tänkt att det vore spännande att leva innan urbaniseringen. men å andra sidan älskar jag storstadsdynamiken och tycker jag det ska bli väldigt spännande att se hur samhället utvecklas. jämställdheten, miljöfrågorna, barnfattigdomen - kommer vi nå våra mål?
what does your dream apartment look like?
stort kök är viktigt så man har plats att bjuda hem hela tjocka släkten och alla vänner på middagar, många och stora fönster som släpper in mycket ljus, en liten uteplats med morgonsol där man kan äta frukost på sommaren och en stor uteplats med kvällssol och en stor grill, stort badrum med både dusch och stort inkaklat badkar och så dubbla handfat så christoffer kan dreggla tandkräm hur mycket han vill, mycket förvaringsutrymmen så man inte behöver ha så plottrigt och så självklart en stor garderob. naturligtvis jobbar det städpersonal i min drömlägenhet.
what made you scared as a child?
att det skulle börja brinna! skadad av min brandmanspappa som sa att det skulle börja brinna så fort man gick ut ur ett rum utan att släcka lampan. otroligt jobbigt att jonas ville ha nattlampa så jag låg ju där och väntade ut honom varje kväll, så fort han somnade sprang jag och släckte nattlampan ovanför trappan.
three things you want to do before it’s too late?
1) skaffa barn, 2) skaffa fler barn, 3) tjäna massa $$$ och hinna njuta av det
how do you think your summer will be?
har praktik fram till början av juli följt två veckors sommarlov där jag hoppas kunna klämma in lite skärgård och lite göteborg och sen har jag skola resten.
who do you tell your secrets to?
jag har inte så mycket hemlisar.. är väl generellt sett ganska öppen och odramatisk, men är det nått så är det väl christoffer och mamma som har första tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0