hey hey

ooooch så var det helg igen.. detta verkar nästan vara en helgblogg, det är ju endast då det händer nått här haha
i veckan har jag mest pluggat, i torsdags började avfärgningen av mitt hår och jag trivs  i n t e  som det är just nu. massor av avfärgade slingor blandat med de gamla kastanjemörka hårstråna haha ni hör ju hur fult det låter. men men, det är ju trots allt bara en fas för att få tillbaka mitt naturliga. så jag får helt enkelt stå ut ett par veckor.
 
igår blev det en försenad förfest hos maria med lite blandande människor och i eftermiddag ska jag hem till wallström en stund som är i uppsala över helgen. vid 18 ska jag plocka upp jojjo från jobbet så ska vi åka hem till henne och laga lite mat och ha myskväll. imorgon väntar ännu mer mys i form av kvällsfika med tjejerna.
 
igår när jag kom hem från skolan väntade en ros på mig, ibland blir man ju lite extra kär! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0