it's always darkes before the dawn

imorse vaknade jag av ett av det värsta sms man kan få och en av mina bästa vänner är just nu i mitten av det hemskaste man kan uppleva.
de senaste dagarna har jag känt ett bloggsug men jag vet liksom inte riktigt vad jag skulle kunna tillföra. har gått runt med gråten i halsen hela dagen så det är skönt att jag inte behövt åka till skolan. istället har jag varit ute och sprungit (you heard me, har börjat med sånt trams), hjälpt pappa med en grej, handlat, träffat maria och sen haft mamma och jonas över på middag så de fick se hur vi bor. imorgon är det föreläsning i marknadsföring så jag hoppas att jag vaknar lite bättre till mods även om oddsen är låga.
som vanligt lovar jag att bli bättre på det här.

Kommentarer
Postat av: maria

:( <3

2012-09-25 @ 22:15:48
URL: http://mariakallmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0