swag

hej på er.
ligger i sängen och tar en paus, blev helt utmattad av duschen jag tog nyss. jag är förkyld och allt jag gjort idag har gjort mig helt matt. men jag kämpar på ändå. började i förmiddags med att promenera till affären och köpa mig en påse citroner (min obligatoriska, always-working, förkylningskur). sen har vi grillat korv och höststädat i pappas trädgård och ikväll bjuds det på två middagar, först fläskfilé och sen höstgryta.
 
i fredagskväll firade vi olivia som har fyllt 20 år. vi började med middag hemma hos pappa och sen drog vi ner till stationen på lite drinks. fattar fortfarande inte varför alla är så hypade på det stället, finns ju så mycket najsigare places. jaaaja igår blev en riktig chilldag, jag och christoffer låg och kollade film och mös hela dagen, enda gången jag gick ut var för att köpa pizza haha
 
i veckan som kommer ska jag som vanligt plugga på och träna tisdag, torsdag, lördag, min nya standard (förutom den här helgen då oops) men jag ska make it up genom att träna två pass både tisdagen och torsdagen. i helgen kommer det gå i ett. går tidigare från skolan på fredag för att gå på begravning, efter den ska vi åka hem till min storebror, bada i hans nya pool och äta middag och på lördag blir det födelsedagsfirande igen.
 
det går undan nu!
 

Kommentarer
Postat av: maria

fina bilder, mina fina tjejer <3

2012-10-08 @ 21:24:29
URL: http://mariakallmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0