fall has come around

ååååhh! jag är alltid sjukt nyfiken och för en minut sen fick jag ett sms där det stod "du har ett nytt röstmeddelande, ring 222" utan att jag hade nått missat samtal (vilket är skumt). jag som älskar röstmeddelanden (och tycker alla alltid borde spela in såna när man inte får nått svar) tänkte såklart att dagens höjdpunkt var här. men nu har jag ett problem. jag kan inte höra vem det är som har ringt.. jag  h ö r  i n t e  vem det är som har spelat in meddelandet. nu är jag ju jättenyfiken! inte för att ni är så många som fortfarande läser här, men om det var nån av er så let me know haha
 
idag var planen två träningspass, ett gym på morgonen med christoffer på sen på kvällen med hannah. har fått ställa in båda pga att förkylningen som jag trodde skulle ha gått över by now istället är värre. blev helt utmattad bara av att vakna imorse och att göra iordning lite te var fan nästan oöverkomligt. skönt att jag inte har nån föreläsning idag för det hade fan inte varit kul. istället ska jag samla alla krafter jag har och ta mig iväg till affären för att köpa fler citroner och kanske lite annan c-vitaminrik frukt. maria har även ordinerat att jag måste dricka mycket vatten!
 
ska försöka ta mig i kragen nu. måste klä på mig för om nån timme ska jag hjälpa pappa att köra hans bil till verkstaden och sen måste jag läsa lite kurslitteratur också.
vi hörs!
 
mina bästa i hela vida världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0