effektivisera mera

jag kan knappt förstå att jag orkade springa 5 km idag, den här bilden tog jag under nedvarvningen (för nej jag sprang tyvärr inte 5 km på 48 sekunder, schysst rekord) i ren förvåning! det var tungt idag också, det ska jag inte sticka under stol med, men ibland är det helt enkelt bara så roligt att springa.
 
idag har vi förövrigt fått en del gjort här hemma. när christoffer åkte till skolan tog jag först lite sovmorgon, gick upp vid 9 och käkade och sen pluggade jag nonstop till kl 14 då christoffer kom hem och vi åkte till friskis. vi kom hem vid 16 igen och sen dess har vi städat, lagat en byrå, tvättat, kastat ut lite skit, käkat middag och fixat massa matlådor.
 
lägger upp två bilder som jag bara blir glad i magen av! ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0