weekend

är så jävla hungrig nu ska ni veta. ska se om jag kan smälla i mig något innan vi åker hemifrån. christoffer mot göteborg över helgen och jag mot sthlm med marre. vi kör en eftermiddag i stan följt av romantisk middag och sen inflyttningsfest hos jojjo! ska bli sjukt kul. sover hos jocke och åker hem imorgon!sen är det tro det eller ej bara att ladda om för födelsedagsfest imorgonkväll. jag som i vanliga fall spenderar mina helger till att zzZz ska återgå till mina 18-årsfasoner haha ska bli roligt men på söndag är det jag som är d ö d. får vila på förmiddagen för på eftermiddagen ska jag åka på 7årskalas!
 
 
åh kunglig helg!
 
ps. tentan idag gick nog okej, håller tummarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0