Vilken härlig dag!

Ojojoj, vilken vecka! Måndag, tisdag jobb. Tisdag även matförgiftning som resulterade i en-tre spyor i ungefär åtta timmar.. Man blir sjukt utmattad och jag har så svårt att börja äta igen efter att jag kräkts. Igår tog jag mig ut på en liten middag med sandra vid grönsakstorget men jag fick knappt i mig halva portionen.. Men idag har jag mått fint, alldeles utomordentligt faktiskt! Läkemedlet för mig var att trycka i mig en stor skål popcorn så att jag verkligen fick fylla ut magen igen! Och att det varit 17 grader i skuggan idag ska man väl inte klaga på heller.. Låg på balkongen i förmiddags och svettades en stund och när man låg där och kisade upp mot den klarblåa himlen kunde man fan inte fatta att det fortfarande bara är mars månad.. Åh så härligt. Fast ändå, om det är nån gång jag faktiskt önskade att det skulle regna i den här stormstaden så är det ju nu så det inte kändes så förbaskat jobbigt att flytta härifrån.. För åh vad jag trivs här :/ skit då!


Kommentarer
Postat av: Mirrree

haha alltså tänker när ja läser detta, bor vi i samma land för ja använder fortf min vinterjacka men meeeeen mars månad var fan bra

2012-04-08 @ 00:01:42
URL: http://fabthings.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0