time goes by

hej på er. sitter och myser i en fotölj här hemma och bara njuter. njuter av att det är vår (försöker ignorera att det ska bli kallt efter helgen), njuter av tanken på att fredrika får vara med jonatan den här helgen, njuter av tanken på att jag är ledig på lördag. och så njuter jag av min sista tid på ett bra tag när jag faktiskt kan vara ledig när jag är ledig, fördel nr två med att jobba (efter glädjebeskedet man får den 25e varje månad) är ju faktiskt att när jobbpasset är slut för dagen är man ledig, sån lyx har man ju inte när man går i skolan. men ändå skönt att börja plugga så man blir klar nån gång haha

kan visa två bilder från tidigare i veckan. så skönt att slänga på sig nått enkelt och slippa en tjock vinterjacka som väger typ lika mycket som jag gör. här skulle jag iväg och handla lite käk :)


mina snygga indianskor som jag beställde i höstas, det var ett jäkla meck för man fick bara beställa dem till en adress inom usa och inte internationellt så jag fick beställa dem till mark så tog han hem dem till mig i julas. åh så najsiga, är som att ha strumpor på sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0