On the table

Sån mysig fika med jojjo idag, åh blir bara alldeles glad av den människan! Älskar att hon bor i Uppsala men avskyr att vi på nått sätt inte prickat in att bo i samma stad sen vi var typ 5 bast trots att båda bott i flera olika städer sen dess.. När jag kom hem sen började jag göra iordning middag medan mamma tränade och Jonas babblade :) entrecote med potatis i ugn, tzatziki och mumsig sallad. Ikväll ska vi bara mysa här hemma, kolla tv och äta tonvis med popcorn. Min fina familj :)
Imorgon ska jag äta lunch med sanna och melle, sen träffa jossan och kolla present och kanske leka lite med Wilma och Tilde. På kvällen kommer Christoffer hit, sköööönt det ska bli med lite hångel.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0