Eternal

Hej på er, kolla vad jag sitter och mumsar i mig! Så gott och jag bara längtar ihjäl mig efter sommaren, för mig är skagenröra en riktigt somrig förrätt! Ska helst följas av en grillad entrecote så kan jag dö lycklig!

Kan skylla min sega bloggning på blogg.se's app som har svårt att ladda upp bilder och jag tycker det är så tråkigt med bildlösa inlägg så då strejkar jag istället och låter bli att publicera.
I fredags efter jobbet var jag sådär riktigt sugen på en kväll med secret single behavior (hihi ni som inte vet vad jag menar kan läsa att jag var sugen på en ensamkväll). Sex and the city slogs på och ordentligt med popcorn intogs! Igår firade jag och Christoffer vår tvååriga födelsedag, jag väcktes vid 12 av fruktsallad på sängen. Sen bakade vi en ordentlig chokladtårta med chokladkräm och riven choklad (japp skulle funka kanon som menstårta!), för vad är väl en födelsedag utan tårta? Sen gick vi till vårt favvoställe och käkade grekiskt till middag innan vi kröp ner i soffan och kollade på the notebook (ja jag fick välja film) och åt tårta! Riktig mysdag, tänk att han stått ut med mig i två år den där grabben - vilken tur jag har!!
Kyss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0