NYC

Hej på er! Tänkte att jag skulle uppdatera lite här när jag får tid under veckan så jag kan gå tillbaka och läsa om allt roligt vi gör.
Nu är vi hemma och mellanlandar efter ett par timmar vid lincoln square, vi shoppade lite och åt lunch. Alldeles strax ska vi börja göra oss iordning för att ta en taxi till Broadway där vi ska se the lionking! Det kommer bli så sjukt ballt!!

Vi landade på jfk i torsdagskväll, som vanligt tog det lång tid på flygplatsen innan man fick komma in i amerikat! Väl framme i lägenheten packade vi upp lite smått och sen tog vi en liten promenad här på upper east side där vi bor. Gick till fifth avenue och så gick vi och köpte lite frukostgrejer.

Igår då, vi gick hemifrån halv 10 på morgonen och var hemma igen vid 10 på kvällen. 15 minuter in i matchen hade jag found love, ett par öppna, turkosa steve madden heels, l y c k a! Vi började dagen vid union square där vi shoppade, köpte lunch på whole foods som vi åt i parken och så tatuerade jag mig innan vi åkte vidare mot times square för att hämta ut biljetterna till ikväll och sen shoppade vi lite mer på 34th street. Åt sen middag på en restaurang här på upper east side innan vi promenerade hem.

Imorgon är tanken att vi ska åka ut till brooklyn som har en stor sunday market, strosa runt där och sen promenera tillbaka över brooklyn bridge när solen börjar gå ner så man får se den där häftiga skylinen man sett tusentals gånger på bild :)

Sådär, nu är det dags att dra på sig klänningen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0