En elegi för alla sorger den där hösten handla om

ikväll saknar jag petra, jag saknar tiden vi bodde i sthlm och hon spelade winnerbäck varje dag. sitter och lyssnar på alla de där låtarna hon spelade trots att hans musik är rätt långt ifrån den gangsterrap jag i vanliga fall lyssnar på.
de senaste dagarna har jag läst mycket gamla inlägg här på dontshednotears, och alla de tankarna om att jag börjar bli för gammal och att det är rätt töntigt att blogga är som bortblåsta. fan vilken känslostorm det är att gå tillbaka och minnas. och all respons jag fått, jag har till och med fått ett och annat sms för några veckor sen, sms där det stod tack för att du skriver igen.
det här hittade jag nyss, skrivet 29 september 2009. 12 dagar innan morfar dog.


Kommentarer
Postat av: frugan

mm... tänk att vi aldrig får tillbaka den tiden. usch.

men det kommer fler bra tider. får man hoppas.



Känns ledsamt att läsa om din morfar, precis sådär kändes de med mormor. på fredag är det begravning :(



Hoppas vi ses snart <3

2012-01-12 @ 11:16:13
Postat av: Karin

Känns tungt att läsa, minnena kommer tillbaka... lilla morfar <3.

2012-01-12 @ 18:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0