value

halloj, skriver nu enbart för att jag är uttråkad. börjar inte jobba förrän halv 4 idag så har ett par timmar till att slå ihjäl. sitter och kikar på lägenheter i uppsala. drömmer mig bort och önskar att jag hade några mille över och kunde köpa en bostadsrätt.. har hittat en jättefin 2a på skolgatan, en på st olofsgatan och en på sturegatan för lite mer än en miljon styck. man kanske skulle önska sig i julklapp? åh dör! vi får se vart vi hamnar. eller ja, först får vi ju se om jag ens kommer in på utbildningen. när jag satt med lisa på espresso house igår kände jag ännu en gång att jag inte vill flytta härifrån. trivs ju så bra här. men när jag var i uppsala sist så kändes det å andra sidan rätt bra också så man får väl slitas lite mellan kusterna ett tag. kommer ju inte sluta hänga i göteborg bara för att jag inte bor här längre.

hm ja ni, man kanske skulle börja fundera lite på lunch?
kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0