ladies, everyone is sick of hearing you ask where all the ”nice guys” are. they’re in the friend zone, where you left them..

goddagens.
här i göteborg har vi idag strålande sol från en klarblå himmel och termometern visar på 10 plusgrader, när göteborg visar sig från den här sidan har man ju svårt att hålla sig motiverad till att flytta tillbaka till uppsala. upptäckte igår när jag satt på jobbet att OM jag sköter intervjun snyggt så var det exakt två månader tills jag skulle packa bilen full av kläder och saker och bege mig mot uppsala. OM jag sköter intervjun snyggt så är det exakt två månader och en dag tills jag börjar skolan igen, nästan tre år efter jag gick ut gymnasiet och ett år efter jag senast pluggade på universitetet. OM jag sköter intervjun snyggt kommer jag bli uppsalabo igen efter nästan två år som göteborgare. fan vad tiden går fort men vad jag har hunnit med ändå.. har fått höra det på mina tre senaste intervjuer att jag har hunnit med en hel del trots min ringa ålder. man blir ju ändå rätt stolt över sig själv!

idag är jag ledig, jobbar imorgon igen men är ledig helgen, nästa vecka jobbar jag alla dagar utom fredagen. sen åker jag till uppsala den 27e, stannar hela veckan och så kommer christoffer på fredagen och så åker vi hem igen på söndagkväll. har en del planerat redan men om det är nån som vill ses så tveka inte att höra av er!

nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå ut på en promenix i det fina vädret.
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0