It's like last time

Igår var det intervju och informationsdag för utbildningen. Det var verkligen seriöst och över 100 pers som som var där. Det var först info om utbildningen, sen info om dagen, sen grupparbete, sen intervju (man blev klockad och på 2 min skulle man tala om varför de skulle anta just mig och varför jag vill läsa just den här utbildningen på just den här skolan), sen var det presentation av grupparbetena och sen var det diagnostiskt prov i matte och excel. Pjuuuh var helt mördad i skallen efteråt! Åh vill verkligen komma in!! Vill verkligen! Kommer bryta ihop annars :(

Efteråt mötte jag upp Petra och vi satte oss på åkanten och fikade. Satt där från fyra tills hon åkte hem, då kom Erik förbi och så satt vi kvar där tills halv nio ungefär då drog jag hem. Mös lite med Jonas och diskuterade tatueringar med mamma som vi ska göra i New York! Ska bli så häftigt. Gillar att göra tatueringar på resor för då kommer man alltid förknippa dem med speciella minnen! Ångrar inte en sekund tatueringen jag gjorde i LA. Kommer fler inlägg så stay tuned.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad söker du för nåt? nyfiken!

2012-02-29 @ 14:14:08
URL: http://kenaii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0