I'm that good

Har hänt en sån himla rolig grej idag att jag alldeles går runt och pyr stolthet ut öronen på mig! Dels är jag stolt över mig själv för fan vilken kick-as-bra tjej jag måste vara som får såna här bra saker att hända mig. Sen är jag stolt över en annan person också, men det beslutet är fortfarande en hemlighet så kan inte berätta nått mer. Är verkligen så glad för * skull att jag spricker snart och måste sysselsätta mig med något hela tiden för att inte råka skvallra till * om det gudomliga besked han/hon kommer få i veckan... ÅÅÅHH

För övrigt har jag nyligen kommit hem från en sväng på stan med lite middag och sen mys hos Sandra :) imorgon börjar jobbveckan igen, är endast ledig fredag men det är okej för veckan efter är jag ledig alla dagar. Kommer inte ihåg om jag sagt det eller inte men ska på en intervju på tisdagen och jag kunde inte vara mer taggad just nu! Ska väl bara glida dit och vara mitt allra charmigaste, det verkar ju inte vara svårare än så här i livet! GÖTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0