every question comes with an answer

1. Hur gammal är du om fem år? 26 barre, gammal tant
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? christoffer, vi har nog inte varit mer än två meter ifrån varandra på hela dagen, spenderat mest tid i sängen
3. Hur lång är du? 170 cm och alldeles lagom
4. Vilken är den senaste filmen du sett? notorious, en sann historia om notorius b.i.g
5. Vem ringde du senast? jonas
6. Vem ringde dig senast? pappa
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "nej varför då? :(" från sofia
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? separerade haha nördigt ord
10. När såg du senast din mamma? tre veckor sen
11. Vilken ögonfärg har du? blåa
12. När vaknade du i dag? 10, klev ur sängen 14
13. Vilken är din favoritjulsång? hatar julsånger
14. Vilken är din favoritplats? det är nått särskilt med något så lätt som stockholms skärgård, annars gillade jag london jävligt mycket, kanske för att jag var där med mina bästa vänner
15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? när man är 31 ska man väl ha hela livet planned out, ett par ungar i rullning och kanske ett najs egenritat hus på ingång
17. Vad skrämde dig om natten som barn? att det skulle börja brinna! skadad av alla historier min brandmanspappa berättade, låg alltid och väntade tills jonas hade somnat på kvällarna så jag kunde gå upp och släcka hans nattlampa
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? josefines ljudklipp, så jävla fula och älskar att hon spontanskickar sån skit rätt ofta haha
19. Hur stor är din säng? 180 cm, och den som står i mitt flickrum är 120
20. Har du stationär eller bärbar dator? macbook pro
21. Sover du med eller utan kläder på dig? beror på hur kallt det är
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra
23. Hur många landskap har du bott i? två.. eller tre? uppland och västergötland for sure men vet inte om södermanland räknas om man bara bodde där tre månader.
24. Vilka städer har du bott i? uppsala och göteborg, och aa stockholm om det nu räknades
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? tycker att ett par snygga skor kan göra en hel outfit och eftersom jag tycker att de flesta som är äldre än 6 månader gamla har fula fötter så aa, shoes
26. Är du social? ja det får jag väl ändå klassa mig själv som
27. Vilken är din favoritglass? frozen yoghurt med chokladsmak
28. Vilken är din favoritefterrätt? är mer för förrätter. wow börjar bli gammal
29. Tycker du om kinamat? det var verkligen min grej under gymnasiet, men grekisk mat är min nya grej. skulle kunna äta tzatziki med sked som snacks framför en film
30. Tycker du om kaffe? nja sådär, om jag dricker det så ska det vara svart. dricker det ibland på eftermiddagen om jag jobbat hela dagen och ska ut på kvällen. om jag sitter och fikar så blir det en moccachino
31. Vad dricker du till frukost? te eller oboy på vintern, juice på sommaren, cola om jag är bakis
32. Sover du på någon särskild sida? nop
33. Kan du spela poker? japp, fast inte på nätet
34. Tycker du om att mysa/kela? ja!
35. Är du en beroendemänniska? nä egentligen inte, men skulle inte vilja vara utan popcorn(!) och kramar
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nja, är bekant med en
37. Vill du ha barn? dum fråga
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska. ska väl inte säga spanska för då skulle jag ljuga
39. Har du någonsin åkt ambulans? nop, skillz
40. Föredrar du havet eller en bassäng? båda
41. Vad spenderar du helst pengar på? mat. och resor!
42. Äger du dyrbara smycken? ja några stycken
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? kollar nästan aldrig på tv. brukar slökolla på de där hökkvalitetsprogrammen som mtv visar när jag är hemma hos mami
44. Kan du rulla med tungan? yes
45. Vem är den roligaste människan du känner? josefine
46. Sover du med gosedjur? gills christoffer?
47. Vad har du för ringsignal? ingen aning vad den heter
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jag har inte det, mamma kanske har
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mina vinröda trosor
50. Flirtar du mycket? raggar på christoffer varje kväll
51. Kan du byta olja på bilen? japp.. eller vadå byta? kan fylla på den om det är samma sak?
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? no
53. Vilken var den senaste boken du läste? nån om företagsekonomi
54. Läser du någon dagstidning? nä, brukade läsa metro när jag åkte buss till jobbet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? no
56. Dansar du i bilen? nop, bara sjunger högt
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? defjay
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? försäljningen på jobbet
59. När var du i kyrkan senast? när ante och angelica gifte sig i somras
60. Är du lycklig? ja, livet är för kort för nått annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0