Don't put a lable on it

Hallå där, här kommer ett inlägg som utlovat. Ställde klockan på 9 för att åka och fixa naglarna. Det gick fort den här gången, strax över en timme bara. När jag kom hem åkte jag och Christoffer och köpte lunch och nu har jag precis anlänt till flygplatsen (älskar inrikesflyg när kan komma dit en halvtimme innan avgång och checka in sig själv med telefonen). Hela förra vecka gick så sjukt fort, likaså idag. Hoppas den här veckan går långsammare så man hinner njuta ordentligt. När jag kommer fram till Arlanda blir jag upphämtad av pappa och sen ikväll ska jag bara ta det lugnt. Ta ett långt bad (har längtat så mycket) och ladda upp ordentligt inför imorgon. Är lite nervös men så ska det ju vara har jag hört. Ska försöka hålla er ajour under veckans gång. Nu ska jag smaska vidare på mina riesen! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0