do a barrel roll

hallå hallå, ligger i soffan och trycker i mig godis från 4-gott (ännu en grej jag kommer sakna med göteborg, 4-gott najsigaste godisaffärskedjan in the world, alltid billigt och verkligen ALLA sorter) och ska precis sätta på nått avsnitt house eller nån film.
jag åkte in till stan vid 2-tiden och mötte upp christoffer, vi åkte först till graven och tände ljus och sen gick vi en liten promenix. sen blev det pizza på i<pizza vid svingeln som måste vara sveriges fräshaste pizzeria och enda stället i göteborg som kan göra pizzor som inte smakar skit (göteborg är kebabens stad, pizzapoängen går till uppsala) och sen köpte vi godis på vägen hem.
har varit så sjukt fint väder idag, sånt solsken att jag faktiskt körde på solbrillor idag. och varmt, övervägde inte ens att ta fjällrävenjackan utan körde på min kappa bara. underbart!

nu tänker jag inte röra mig ur den här soffan nått mer ikväll, möjligtvis för att kissa eller hämta vatten! men där går fan gränsen alltså..
kram på er!

Kommentarer
Postat av: lisa

aboooooo, den pizzerian bor jag granne med!!! MJAAAHHH

2012-02-21 @ 19:45:10
URL: http://lisa.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0