carols

så var det helg igen och inte nog med det så har halva helgen redan gått. första december idag och första advent imorgon. vart tar tiden vägen? idag har jag inte ens öppnat kurslitteraturen vilket gör mig lite besviken, min ursäkt är att det var så svårt att slita sig från alla christoffers mammas foton från när grabbarna var små. har nog aldrig sett sötare!
jag och christoffer kom förövrigt precit hem, vi lyxade till det med att käka ute idag. längre än så kommer jag nog inte ikväll, i sån här kyla är det svårt att motivera något annat än att stanna under täcket med lite bra filmer och popcorn!
 
igår kokade jag och mamma pepparkakskolor, det tog förjävla lång tid men de blev också förjävla goda. imorgon blir det julbak igen, fast hemma hos pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0