what are words if you really don't mean them when you say them? what are words if they're only for the good times?


hej hopp, sitter här och bara softar. läser lite i min redovisningsbok och tar det mest lugnt. det enda jag har gjort idag är promenixat, vi skulle egentligen gå och posta ett paket och handla lite men vi tog en rejäl omväg i det här fina vädret. ikväll kommer nog lite folk hit som vanligt och wowowooo ikväll är det idol, hade helt glömt att det är fredag idag! jag har blivit en idol-nörd den här säsongen, ganska olikt mig själv om man får säga så.

jag har ju faktiskt kommit på en annan grej också, jag har ju aldrig visat er hur jag bor här i göteborg :) haha har bott här i ett år nu så det är mer än dags för er att få se. jag kollade maps.gooogle och fick fram en bild på själva huset och sen har jag tagit lite bilder med datorn alldeles nu så jag kan visa er. även för er som har hälsat på men som ännu inte sett vår nya möblering hehe


maps.google, partyhus #1

overview övervåningen, gardiner är ju onödigt?

overview övervåningen från andra hållet

stökigt kök

tvhörnan

den nya chillhörnan :) anledningen till att vi helt plötsligt har så många soffor beror på att christoffers pappa sålde sitt hus i smögen och då skulle vi åka dit och hämta alla möbler som stod där, så nu är vårt garaget FULLPROPPAT med grejer, sofforna fick inte plats och åkte därför in i huset :) blev rätt bra ändå trots att möberna i sig inte hör ihop

även killar äger många par skor.. i'm just saying, detta är bara en liten del av våra skor. jag och david räknade ut att vi tillsammans har fler än 15 par converse haha

vi har en rumptvättare i vårt badrum hehe

ja ni, den lilla rundvandringen får nog avsluta dagens inlägg.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0