lighters


hej seg tjej. så himla jävlans skönt att bara få vara ledig och hemma och inte ha speciellt mycket planerat. jag skrotar mest omkring i raggsockor och christoffers tshirt, tvättar, käkar frukt, förbereder lite grejer, mailar viktiga mail. idag ska jag faktiskt pallra mig ner till vasaplatsen och leta reda på handels universitetsbibliotek så att jag äntligen kan låna den där boken jag har funderat på så länge nu. jag ska nog till och med köpa nått att äta till lunch när jag ändå är ute och springer, måste ju få fira mig själv och min senaste (fortfarande hemliga) bedrift :) är så fint väder ute också så man vill ju passa på att vara utomhus!

förresten, härom dagen tog jag bort strax över hundra "vänner" från mitt facebook-konto. sånna som man har träffat en gång och som man aldrig pratar med ändå, dem tog jag bort.. märks ju ändå ingen skillnad haha men det var skönt, ska nog rensa lite till vid ett senare tillfälle.
jaja, later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0