i wish you were an angel

halli hallå,
igår var första dagen på mitt nya schema, 8-17 blev det så en rätt lång dag. idag jobbar jag däremot ett desto kortare pass, därav min lilla sovmorgon. drömde så mycket knasiga grejer imorse, först hängde jag med jonas och så kom idol-andré helt plötsligt och ville vara med oss, sen var jag med maria och så skulle vi köpa mat från mcdonalds så var det michelle som jobbade där inne så maria gick bara in och plockade det vi ville äta, och sen drömde jag att det var jag som skulle ta betalt av nån där inne på mcdonalds, då kommer christoffer ut från toaletten och försöker kissa i min låda där all växel låg. totally normal.

just nu sitter jag och kollar på nyheterna, dricker varm oboy och käkar russin. på nyheterna har de pratat om hur pushiga föräldrar får vara mot sina barn där det kommer till idrott och liknande. faktiskt jättebra reportage! nått att tänka på inför framtiden kanske höhö christoffers barn ska bli innebandyproffs och mina barn ska bli fotbollsproffs, no pressure :)

den här hegen är jag ledig men jag funderar på att jobba ändå, josefine skulle egentligen komma och hälsa på den här helgen men det kom något i vägen. nästa helg är det i alla fall jobb på schemat och helgen efter det kommer mamma hit och myser med mig. och inte nog med det så har hon med sig min nya bil som jag köpte förra veckan :) en toyota blev det som jag ska glida runt med i vinter.

jaja, stay tuned :)

Kommentarer
Postat av: frugan

what, ny bil? jag vill se bild!

2011-10-20 @ 12:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0