i shoot for the stars

jag älskar den här stan men fan.. den ruinerar mig. om jag var en tjej som brukade använda ordet fab så skulle jag göra det om göteborg :) körde en spontanare idag.. gick förbi zara, testade första plagget jag såg vilket var en vinterkappa, böt storlek, testade igen, gick till kassan och sen fortsatte jag min promenix mot bussen haha i'm in looove with it kan jag ju säga. sitter med den på mig inomhus nu när jag surfar runt, asvarmt men också den är riktigt FAB!

tänkte börja packa ner lite grejer inför morgondagen nu, strax efter 12 lämnar jag göteborg för två dygn hos sanna i linköping. fan vad fint det kommer bli. vin och jävligt mycket snacks ba så är helgen räddad haha

jaja, vi hörs väl.
kram

Kommentarer
Postat av: Moa

Visa bild! :)

2011-10-06 @ 10:18:50
Postat av: Karin

just det, bild tack <3

2011-10-06 @ 18:02:56
Postat av: joni

nej ingen bild...... föfan

2011-10-07 @ 16:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0