aim higher


snygga som vanligt, har blivit lite mycket pizza på sistone..

god morgon! sitter med mitt te och ska strax åka iväg till ungdomsmottagningen och sen troligtvis till handels universitetsbibliotek (om jag hittar dit, why would i när det ligger mitt i stan?). helgen har varit helt otrolig. tors-lör i linköping, jättemysigt att bara få hänga med sanna och kul att se en ny stad. linköping verkar hur mysigt som helst och att hon trivs jättebra där tvekar jag inte en sekund på. vi lyckades faktiskt hitta en liten smyckesbutik där jag köpte ett armband med en ängel på, återigen är jag in love. annars så fick jag testa på att cykla för första gången på typ tre år, på en något för stor herrcykel utan fotbroms.. ni kan ju förstå hur detta gick. jag fick bland annat se campus (mest campus-puben) och även deras motsvarighet till gågatan i uppsala (konstigt att uppsala centrum är sämre än alla andra centrum i världen..). när jag sen kom hem på lördagen så var det bara till att hoppa in i duschen och skrota fram lite kläder för att sen åka iväg till viktor som hade födelsedagsfirande. var jättekul att få träffa alla grabbarna och några respektive igen, det var ett tag sen nu känns det som. hälften av alla som var där åkte ner för lite clubbing framåt kvällen men jag och christoffer tillhörde den andra hälften och åkte istället hem och hånglade.

igår blev det jobb (onödigt att ta en hel helg ledigt?) men idag och imorgon tänkte jag faktiskt bara ta det lugnt. ska skriva färdigt min ansökan inför vårens förhoppingsvis big happening och kanske haka på christoffer och leta efter en vinterjacka. jaja, får avsluta mitt inlägg (som mest innehåller paranteser..) nu om jag ska hinna med bussen.

vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ehm stumpan, ungdomsmottagningen är upp till 20.. Iallafall har vi så här. Vet inte hur man gör på andra sidan av vårat land dock! :-)

(Du kan ju bara komma till mig, gyn Sanna)

2011-10-11 @ 19:11:26
Postat av: mals

ung.mot tills man är 25 här, precis som gratis tandvård tills man är 25 också :)

2011-10-11 @ 23:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0