Yeeey idag kom mitt och josefines paket he...

17052011531 (MMS)

Yeeey idag kom mitt och josefines paket hem med posten ända från england. I torsdagskväll beställde vi hem en hel låda med smink och nagelgrejer, lådan var nästan lika tjejig som min och josefines respons när avin kom! Superkul. För er som kollar noga ser ni också mitt nya sally hansen diamond strength som jag köpte på väg till flyget igår och som jag kletade på alldeles nyss. Fördjupningsarbetet är för övrigt nästan färdigt nu, ska bara läsa igenom och möjligtvis göra småändringar imorgon innan jag skickar in det. Jaja, nu ska jag poppa mina poppisar och kolla 90210 eller boardwalk empire. Puss och god natt


Kommentarer
Postat av: Moooa

Kul!

Synd att du är så långt ifrån..för annars hade jag lånat de rosa lacket till lördag direkt! :)

Tror en kompis till mig också betsällt därifrån, vad heter hemsidan?



Puss finis

2011-05-19 @ 11:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0