run wild

halloj. här är det full rulle. i fredags hämtade pappa upp mig från arlanda och så blev det en snabb lunch på gränby innan jag mötte upp sanna på stan. blev lite cola på unico och sen lyssnade vi på roliga olle waller på värmlands. igår åkte vi hemifrån nio på morgonen för att fira mormor hela dagen. var en supermysig dag och massa god mat, kom hem vid 4 och då var det bara att hoppa in i duschen och svira om. gick upp till täljsten och hängde lite med johan innan jag åkte vidare till maria för att korka upp. vid 12 hamnade vi på saluhallen och jävlar i mig vad tiden gick fort. rätt som det var börjar vakterna pressa ut oss därifrån och vi inser att klockan är kvart över tre. hamnar på gyros för pommes och kebabrulle och sen traskar jag, michelle och marre hem till marre. vaknar imorse i panik och tror att det är eftermiddag. som tur var var klockan bara halv tio så mamma kom och hämtade upp mig och så åkte vi hem och åt frukost. satte mig på sängkanten och tänkte hoppa in i duschen men rätt som det är vaknar jag och klockan är 1 och jag inser att jag visst somnade haha blev iaf dusch och sen kom petra hit och har hängt sen dess. nu åkte hon precis och jag fick en kvarts paus innan josefine plockar upp mig så ska vi åka hem till pappa för jonas födelsedagsmiddag.

 

här kommer ett par bilder från helgen :)

här är det paus på olle wallers talkshow

hemma hos mormor

min bff och min bro, visst ser de lite kära ut!?


Kommentarer
Postat av: maria

vi är kära! taaack för helgen mallan, puss och kärlek!!!!

2011-05-17 @ 13:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0