God morgon. Nu sitter jag på flygbussen fr...

God morgon. Nu sitter jag på flygbussen från liseberg mot landvetter. Helgen ska alltså spenderas i uppsala. I eftermiddag vill jag gå på sexdagarna och annars ska jag bara hänga hemma. Imorgon blir det frukost på sängen för jonas (ja vi är förmodligen de enda som fortfarande håller på haha) och sen ska vi fira honom och mormor hela dagen med släkten. På kvällen blir det jonas första utgång och jag tänker självklart vara där och kolla på. På söndagen sen blir det middag för jonas med andra halvan av släkten och sen på måndag eftermiddag åker jag hem. Sådär, då vet ni. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi kör också frukost på sängen på födelsedagarna hihi

2011-05-13 @ 10:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0