a condo in hawaii or a skyscraper in new york?

jag är ju fan i mig omöjlig alltså! så fort jag sätter mig och börjar plugga så slutar det med att jag sitter och kollar lägenheter i andra länder som jag vill flytta till. orkar inte ens med mig själv.

helgen hemma har för övrigt varit riktigt bra. utom att jag efter några timmar i en blåsig ekopark på valborg fick tillbaka mitt halsont och hostan sitter kvar än. började i alla fall med redbull-jäger-frukost på en innergård i luthagen där det delades ut jägershots och redbullshots och sedan en sväng i ekoparken som sagt. sen åkte vi hem för att byta om och få upp värmen lite innan vi traskade hem till pappa för middag. blev taxi till en förfest vid lutis och sen en snabbis på fame. hade aldrig varit där förr och kommer nog inte gå dit speciellt många gånger igen haha att man inte hade så kul kan väl iofs bero på att man inte orkar dricka från morgon till kväll och fortfarande ha partyhumöret på topp men nja har ju varit på roligare ställen. kul i alla fall att jag fick träffa jojjo!! haha :)

well nu ska jag väl återgå till mina vetenskapliga artiklar (läs lägenhetskikande)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0