you will pray for me

jag har aldrig känt ett så här stort behov av att kasta ut min dator från balkongen förr.. tror jag blir helt knäpp! har ju vetat sen jag fick tillbaka datorn sist att jag skulle behöva lämna in den en tredje gång, men den här gången tänkte jag vänta till efter kursen är klar så jag inte hamnar efter igen som jag gjorde där runt jul lagom till tentan. lämnar jag in den nu så hamnar jag efter precis i slutklämmen när fördjupningsarbetet ska in. riktigt kul att jag nu inte ens kan sätta på skiten. uääää var bara tvungen att skriva av mig lite.
middagen med fredrika i söndags var kanonmysig, precis som planerat hehe
igår blev det träning igen, och efter den åkte jag och christoffer ner till stan för att jag hade bokat tid hos en allergiläkare för att göra ett nytt stickprov. gjorde ett när jag var typ 10 bast så jag tänkte att det kunde vara kul att se ifall det blivit några förändringar. men tji fick jag eftersom jag fortfarande är lika allergisk mot pollen idag som jag var igår, på pappret alltså för är det något jag aldrig känt av så är det pollen. efteråt råkade vi gå förbi en frisörsalong som christoffer gjorde drop-in på och medans jag väntade på honom kikade jag lite i affärerna. hittade en skitsnygg lilablå sportbh som jag köpte för ett presentkort jag hade på stadium. nice!
när vi kom hem sen dröjde det inte länge förrän gabbe och klicken kom förbi på tvspel- och filmkväll. under tvspels-delen gick jag och josefine ut på promenad istället, jag visste väl att jag skulle få nytta av att ha en tjej här hemma :)
idag har jag pluggat och tränat. jag och christoffer har fått in ett nice flow med träningen nu, och det var extra kul idag eftersom jag fick inviga min nya sportbh, satt som en smäck.
om lite mer än en timme ska jag börja glida iväg mot linnéplatsen för en sista föreläsning. nästa vecka har vi seminarium och efter det sätter fördjupningsarbetet igång, i can't wait..
puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mois

Lycka till med plugget!! Får man läsa arbetet sen?



Snyggt me ny sportis, vet nog vilken lila/blå du menar! :)



Pusspuss

2011-03-16 @ 09:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0