walk on mine

blir fan inte många barn gjorda på den här bloggen, internet är fortfarande kajko och grannens trådlösa är inte så effektivt. igår jobbade jag 11.50-20.30 och när jag kom hem var davve och klicken här och så käkade vi lasagne och hade filmkväll. idag har jag och christoffer tränat och handlat lite och så fick vi lite städning gjord också. vid fyra-tiden kom christoffers moster hit med sin familj så vi har haft riktig familjemiddag med hemmagjorda hamburgare och crosscuts och efteråt så lagade jag och johanna (christoffers ena kusin) kladdmuffins med maraboubitar i till efterrätt, eller johanna gjorde och jag stod bredvid typ haha hon är jätteduktig på att baka så hon fick hålla i trådara om man säger så :)
ikväll ska vi bara chilla, är proppmätt och trött så det blir luugnt! vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0