sicko

hej på er. här är man fan inte pigg. var helt förstörd både lördag och söndag men igår tvingade jag mig till jobbet. slutade med att jag fick åka hem tidigare och spydde senare på kvällen. riktigt najs kände jag på den... not. idag har jag kunnat äta lite yoghurt och lite chips i alla fall och även om mår som en apa så känns det lite lite bättre idag. har i alla fall tagit bort mina uppskrivna jobbdagar den här veckan och ska satsa allt på att bli frisk tills på torsdag. nu ska jag återvända till sängen. puss och kram

Kommentarer
Postat av: cuz

uuuu krääääkooooo! du pallar inte trycket av att jobba lite va??? mohahahhaaaaa slapp-ass de e vad du e! :P

2011-03-29 @ 14:15:00
Postat av: Moa

Krya på dig! Snart mår du säkert mycket bättre :)



Kramkram

2011-03-29 @ 18:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0