one identity

hej, ska bara dra igenom dagarna lite snabbt nu innan jag dejtar kudden. i tisdags hade jag seminarium och det gick väldigt bra. det var till och med roligt och nu är jag klar med den delkursen. om två veckor ska vi ha kommit på vad vi vill skriva fördjupningsarbetet om. i onsdags hängde jag på ikea 10-20.05, idag blev det en sväng till gymmet och sen lite lunch innan jag gled mot ikea igen, 16-20.05 och imorgon ska jag dit igen, 11.50-20.30. sen är jag ledig i helgen (vad jag vet än så länge i alla fall) för att sen jobba 13-20.05 på måndag. på lördag blir det kanske inflyttningsförfest och sen utgång. jag skulle vilja få med mig josefine men jag tror att hon jobbar, men jag ska fråga henne ifall hon är sugen på utgång i alla fall :)
jaja, sov gott alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0