my family my inside

vilken jävla dag. igår efter jobbet började jag må riktigt illa, spydde inatt och hade maraton mellan sängen och toan hela morgonen. sen dess har jag sovit i omgångar hela dagen och förutom att jag kräkts upp allt jag ätit det senaste dygnet så har jag enbart förtärt ett halvt glass vatten, en halv kopp te, en banan och nu på kvällen ett halvt glas cola. borde försöka käka lite ris eller lite nudlar men känner att jag inte kommer få i mig något alls. för en kvart sen lyckades jag faktiskt ta mig upp ur sängen för första gången sen mitt maraton och har suttit här uppe och pratat med alex, david och josefine lite. alex ska snart åka iväg på fest och christoffer och klicken har dragit för flera timmar sen. jag längtar ju självklart ihjäl mig efter att han ska komma hem igen och klappa mig på huvudet och säga att allt blir bra men jag är glad att han drog ut i alla fall och jag hoppas att han har riktigt kul :) lite avis är jag självklart också eftersom jag själv var riktigt taggad på att få komma ut ikväll, händer ju inte allt för ofta nu för tiden. två grejer som jag ser fram emot är i alla fall är torsdag för då kommer mamma hit och sen längtar jag till i juni när min bro kommer hit. häromdagen talade jag om för honom att han borde ta med sig ett par polare och glida gbg-style ett par dagar, så när coldplay ska spela i juni ska han vara här, 18 år och en månad gammal, naajs.
jaja, ska glida tillbaka ner i sängen nu och kolla på sex and the city.
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0