it's gonna work because i'm pushin' it right

so sorry för kass uppdatering. i onsdags var tanken att vi skulle träna igen men det regnade så vi hade ingen lust alls, istället pluggade jag medan christoffer fick leka för sig själv (haha). på kvällen hade jag föreläsning, den här delkursen är verkligen spännande och föreläsaren är kanon! i torsdags (igår) jobbade jag och likaså idag. fick en annan tjejs pass så jobbade 10.15-15.15, lite lite med bara fem timmar men otroligt skönt att sluta medans det fortfarande är ljust ute :)
nu har josefine flyttat in också och än så länge känns det bra, känns som att hon passar in väldigt bra här.

ikväll tänker jag laga kycklingwok vare sig killarna har tröttnat på det eller inte. eller kanske tacos, beror på när christoffer slutar ikväll.
jaja puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

INTE TACOS

malin, som din mamma säger jag det här med kärlek, köp en kokbok

2011-03-11 @ 17:51:58
Postat av: malin

hahaha sanna jooo det blev kycklingtacos, muuums!

2011-03-11 @ 21:11:32
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0