it takes some cold to know the sun

kan till min egen lycka börja med att säga att joo sanna det blev tacos i fredags :) kycklingtacos allihopa tillsammans för att "välkomna" josefine (går fan inte att säga det där utan att låta som en riktig nörd). igår tränade jag och christoffer igen, jag sprang 3 km och sen lekte jag runt bland maskinerna lite.. det är fan svårt att ställa in gymmaskiner när man inte vet hur man gör i tell you. sen gick vi och köpte chips och lite andra grejer så det blev riktigt lördagsmys igårkväll. idag ska jag jobba kort pass igen, 11.50-16. men det gör inte så mycket för idag betyder kort pass att jag även hinner käka middag med fredrika vars tåg tillbaka mot östkusten går vid 18. härligt härligt. ska även försöka mig på att ta pendeln från jobbet eftersom pendeln tar en kvart från kållered medans ifall jag skulle ta bussen skulle få chilla i fem kvartar innan jag var framme hehe
jaja vem bryr sig om mina sega bussar till jobbet, ikea ligger i förorten grattis till mig.
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0