boy you got a prayer in memphis

well hello you. igår mådde jag bättre men på kvällen kunde jag knappt få i mig nån middag alls utan mådde illa igen. idag däremot känns det ännu bättre och hur lägligt är inte det då min fina mamsing entrar göteborg ikväll. vid halv 11 är hon framme så då ska vi bara mysa och imorgon ska vi gå på stan, fika, äta på restaurang, kanske baka bullar hehe vi får se helt enkelt. på lördag ska jag skriva högskoleprov så då får mamma klara sig själv i några timmar. vid 6 på kvällen åker hon hem igen och då ska jag och josefine göra avenyn osäker. fira att vi skrivit prov hela dagen och ge igen för att vi aldrig kom ut den lördagen som var.
nu ska jag återgå till mitt plock och fix här hemma, christoffer har precis stuckit iväg till gymmet och jag har slängt in en handdukstvätt.
vi hörs! kramis

Kommentarer
Postat av: Johannasitalien

Ja du har en underbar tid att längta till och det är ganska härligt att ha de kvar :) första bebistiden. trevlig helg!

2011-04-01 @ 17:46:28
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0