tröttsamt

ibland blir jag så less på att bo här. inte less på att bo i göteborg i sig utan less på att alla mina vänner och min familj inte bor här. idag skulle jag gå ut efter jobbet, såg riktigt fram emot det och tyckte till och med att det inte skulle kännas så drygt att vara seg imorgon på jobbet. men så har josefine glömt bort och bokat en resa hem till växjö idag, david är i jönköping, alex är hos matilda och christoffer har dragit hem till en polare. så nu sitter jag här. hemma. ensam. dödsuttråkad och deppig. tanken slog mig till och med att boka en sista minuten hem till mamma och stanna där. nu kanske ni tänker att jag borde ringa nån annan som jag kan hänga med.. vill inte ringa nån på jobbet, de från skolan har man ju inte direkt lärt känna med en föreläsning i veckan, och då har vi en person kvar som jag känner men hon kan inte ikväll.
o c h  j a g  ä r  t r ö t t  p å  a t t  h ä n g a  m e d  c h r i s t o f f e r s  k o m p i s a r !
jag saknar mina egna!
nu ska jag traska iväg till gymmet och pumpa bort den här känslan av att inte kunna påverka min egen kväll. halv 10 på en lördagkväll, jag kommer ju vara ensam där..

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh min vän!

Jag som var ute igår, du hade varit sååå välkommen till magnusson =)



Jag förstår dig verkligen. Men gandka snart är du ju hemma igen. PUSS

2011-06-05 @ 13:17:06
Postat av: joni

you are the world's greatest !!!!! SNART KOMMER LILLEBROR!

2011-06-06 @ 19:54:55
Postat av: fesk

du kan ringa när om helst

2011-06-07 @ 10:27:27
Postat av: Faster

Malin, du skall veta att vi längtar också jättemycket efter dig. Vi ses snart, kämpa på. Massor av varma kramar och blöta pussar från oss alla i Uppsala.

2011-06-08 @ 22:21:52
Postat av: marre

<333333333333333333333333333333333333.

2011-06-09 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0