time will tell

hej sötnosar. idag är jag på riktigt bra humör, har myst ute i trädgården i solskenet med christoffer hela dagen. tvätta håller vi på med nu också så allt är rent till semestern som börjar med ett tidigt flyg till sthlm på torsdag. fyra dagar i pappas båt i sandhamn känns så jävla rätt just nu så det finns inte. att det sedan följs av 1½ vecka hemma i uppsala känns fan i mig inte fy skam det heller.

midsommar blev förövrigt riktigt bra. supergod mat och härligt häng och sen tyvärr lite för mycket av det goda för chrillecooling. så när de andra drog vidare till ett uteställe vid kungsportsplatsen åkte jag och christoffer hem. alex och mark som var hemma dog av garv när christoffer spottade på golvet och gömde sig under sängen. det jag tyckte var bäst med det hela var hur bakis han var dagen efter haha


jaja ska hänga lite tvätt på balkongen nu och sen gå och handla lite, ikväll ska vi käka kräftstjärtssallad till middag :)
puss, i see you next week.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0