time runs

här i bloggen går det inte undan alltså, var väl en vecka sen ni fick något att smaska i er. dagarna går fort här, känns som att man mest jobbar. igår bilade jonas och hans två tjejpolare hit så när jag kom hem från jobbet var de redan i full gång med att blåsa luftmadrasser haha jonas insåg ganska snabbt att han hade glömt proppen till sin.. nu är de nere på stan och jag ska strax sticka iväg till jobbet igen, jobbar kort pass idag så det är bra i alla fall. ikväll ska ungdomarna gå ut och jag hoppas väl mest att de kommer hitta hem haha imorgon och söndag är jag i alla fall ledig så imorgon blir det förkrök och utgång!
later

Kommentarer
Postat av: cuz

de verkar som om jonte glömde två proppar hemma hahahahhaaaa mr puuuuukkkeeeeer :P no offence! ;)

2011-06-18 @ 23:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0