in a storm

hej hej hallå, hur har ni det? vad har ni för midsommarväder på östkusten? här är det grått och har regnat på förmiddagen. jag hoppas innerligt att det spricker upp lagom tills vi ska röra oss mot en midsommarmiddag hos viktor och sandra. jag vill ju inte blöta ner min nyinköpta långklänning (can you believe it? långklänning, jag?) som ska invigas ikväll. eftersom två av ikeas sex stängda dagar per år infaller idag och imorgon resulterar det i att jag är ledig, sköönt. nu ska jag nog hoppa in i duschen och kanske börja fundera på en frisyr, det får bli något lätt, och något uppsatt så man ser min dösnygga öppna rygg!
glad midsommar, kram

Kommentarer
Postat av: ett hemligt m

önskar du bloggade mer, oftare och intensivare.

2011-06-27 @ 10:44:21
Postat av: Saga Nylund

Goddag! vad intressant din blogg verkar vara! kommer med all säkerhet läsa dina poster lite mer! (: Hoppas du har en kul helg =)

2011-06-28 @ 00:21:26
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0